insanlığımı yitirirken.

insanlığımı yitirirken.
@tearsofrei
Ölümü benimse.
Benim kendi pişmanlığım.
Özgürlüğün ve zevkin, Hiçbir şey sonsuza dek sürmez. Herkes dünyayı yönetmek istiyor.
Reklam
Kesinlikle.
“Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum..”
“Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları.”
Reklam