insanlığımı yitirirken.

insanlığımı yitirirken.
@tearsofrei
Ölümü benimse.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kesinlikle.
“Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum..”
“Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları.”
"Başka birini tanımanın imkansızlığını. Yani, anlamanın ve anlaşılmanın imkansızlığını."