Ne olursa olsun Müslümanca yaşamanın haysiyetine şerefine talibiz. Allah Teala bizi bu şereften mahrum bırakmasın, gönüllerimize hakikate karşı mühür vurmasın.
"İnsanoğlu hiçbir beklentisi olmaksızın beklerse kendini hakikate doğru atmış olur. Bu atış, bu atılış her insanın işitme, kabul edilme çapına göre hakikatle bağlantı kurmasına, doğrudan payını almasına fırsat verir. "
"Oysa bekleyenler, sadece bekleme sabrını ve metânetini gösterenler iyinin, doğrunun sahicin, güzelin ve faydalının birbirine ne zaman, nerede denk düştüğünü görme fırsatına kavuşurlar. "