Benim böyle sessiz olduğuma, bir sineğin kanadından bile zarar görecekmiş gibi olmama aldırmayın.Hayır canım,hakkımda yanılmıyorum,karakter olarak çok kararlı ve ruhu huzurlu bir insanım ben.
"Demek istediğim bunun kronik bir durum olduğu.Her gün sineye çektiğin bir şeyse hangisinin yara açtığı anlaşılmaz olur.Ama yine de o oradadır.Yara dediğin böyle bir şeydir.İşte budur diye çıkarıp gösterilecek bir şey değildir.Gösterebiliyorsan, o kadar da büyük bir yara değil demektir."