seyma

(...) Yalnızlık ise daha da ağırdır, üstelik insan bu yükü tek başına taşımak zorundadır.
Sayfa 115·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Antoine de Saint-Exupéry şöyle yazmıştı: "Sevmek birbirine bakmak değil, birlikte aynı yöne bakmaktır."
Sayfa 104·Kitabı okudu
Edebiyat
Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi? Bu sorunun yanıtı, yanında kim olduğuna bağlı. Bazen insanın yanında kimse olmaması daha iyi oluyor...
Sayfa 103·Kitabı okudu
Edebiyat
Başkaları olmadan yaşamak zor, başkalarıyla birlikte yaşamak da zor. Yaşamak hep zor.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsanlara sık sık telefon ediyorum, amacım nasıl olduklarını, neler yaptıklarını öğrenmek değil, onlara kendi yaptıklarımı anlatmak. İnsanlar uzun uzun kendi hayatlarını bana anlattıklarında ise sıkılıyorum, bir süre sonra onları dinlemeyi bırakıyorum, konuşmaları bir an önce bitsin de en sonunda ben artık kendimi anlatmaya başlayabileyim diye bekliyorum. Ben diğerkâm biri değilim, sadece kendimi düşünüyorum, ama başkalarına ihtiyaç duyuyorum. Diğerkâmları seviyorum, onlar başkalarını, özellikle de beni çok mutlu ediyorlar.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam