Yılın ilk kitabı tabiki Rina'dan. Rina severler ve darkromcular bu kitaba bayılacak.
Astrid ve Levi, Royal Elite serisinin başka bir çifti ama nasıl çift. Aralarındaki kimyaya bayıldım. Normalde Royal Elite serisini ben hiç sevmem ama bu kitap olmuş, beğendim. Ağır bir darkrom değil. Aiden kitabındaki darkrom kadar değil, en azından. Ben bu ikiliyi sevdim. Bir günde okuyup bitirebilirsiniz ki ben öyle yaptım. Bu kitap, seri içindeki olumsuz düşüncemi biraz olsun düşürdü. O yüzden Aiden-Elsa kısmını atlayıp diğer çiftin kitaplarını okuyacağım.