ş.

ş.
@tenselemareler
& immortal
"Seni az seviyorum" dedi Derdâ. "Ben daha az" dedi Derda. Bir daha da konuşmadılar..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu yolculuk, sensiz başlayıp bizimle bitecek.
İnsan doğar. On-on beş yıl sonra dünyanın nasıl bir tezgâh olduğunu ve doğumla ölüm arasına nasıl hapsedildiğini fark eder. Bu aslında bir histir, bilgi değil. Ve ilk tepkisini verir. Avazı çıktığı kadar bağırarak.
Bütün varlığım var oluş ve yok oluş arasında titriyor.
Senin sessizliğin sana susuzluk duyan bir ruhu bekletmeyecektir.