Teona

"Küsmek öfkenin sağlıksız bir ifadesidir" deniyor.Oysa her birimiz 'çokça' sağlıklı ruhsal bireyler olsak; dümdüz,birbirinin kopyası insanlar olurduk. Ve bu çok sıkıcı olurdu zannımca.😊 Nursel
Hayata Dair
Reklam
Belki de fazlasiyla iyisin ve bundan zarar görüyorsun.Bunun sonu aptallıktır.
Her parıldayan altın değildir. W.Shakespeare
Edebiyat
...nereye götürecekti bizi bu dünyanın çevresini dolanmak?Sayısız tehlikelerden sonra başladığımız yere,arkamızda güven içinde bıraktığımız ve aslında hep önümüzde olan yere.
Sayfa 320·Kitabı okudu
Melville'in iyi bir Shakespeare okuyucusu olduğu nasıl da belli...
Çok gördüm bunun gibi tutku ve kibrin yüce ruhlu dünyanın canlı toprağında tepindiğini, ama dünya ne sularının kabarmasını değiştirdi ne de mevsimlerini.
Sayfa 300·Kitabı okudu
Reklam