"Küsmek öfkenin sağlıksız bir ifadesidir" deniyor.Oysa her birimiz 'çokça' sağlıklı ruhsal bireyler olsak; dümdüz,birbirinin kopyası insanlar olurduk. Ve bu çok sıkıcı olurdu zannımca.😊
Nursel
...nereye götürecekti bizi bu dünyanın çevresini dolanmak?Sayısız tehlikelerden sonra başladığımız yere,arkamızda güven içinde bıraktığımız ve aslında hep önümüzde olan yere.
Çok gördüm bunun gibi tutku ve kibrin yüce ruhlu dünyanın canlı toprağında tepindiğini, ama dünya ne sularının kabarmasını değiştirdi ne de mevsimlerini.