Kadın gitmişti.
Var olduğu adamdan var ettiği her şeyi alıp gitmişti.
Terk etmenin en asiliydi bu.
Sevmeyi unutmuş bir adama, sevdasını hatırlatıp gitmişti.
Gitmek vakti geldiği için toplanmış,
varlığını ayırmıştı adamdan.
Kim bilir belki de
bir buluta karışmıştı köşeyi dönünce.
"Kapının yuvarlak koluna eğilip 'Çok sevdim. Çoktu sevmem. Kalırsam öleceğim, demişti. Elbet ölecekti..."