Sağlık problemlerim sebebiyle günlerdir elime kitap alamadım . Okuma yapamadım . Haliyle Buralara da bakamadım hiç . Umarım hepiniz iyisinizdir ve her şey yerli yerindedir .
Ben çok koştum , Allah da emanetinin geçici olduğunu ve iyi bakılması gerektiğini hatırlattı. Atlatabildiğime binlerce şükür 🙏🏻 Ve şifa bekleyenlere derdi ne olursa olsun en tez vakitte yetişsin şifalar 🙏🏻
Şimdi bana düşen , yattığım yerden okumaya devam etmek . Ama öyle koşturmadan . Sakin sakin , sindire sindire , dinlene dinlene. .
Hoşça kalınız 🍀 🪶