Kitap tarih seven bir insan için tam bir hazine ama tarihle pek arasi olmayan bir insan için sıkıcı olabilir ben kitapta film kitap öneri kısmını çok beğendim eğitim ile ilgili yapılan tespitler çok güzeldi
Psikoloji seviyorum diyorsanız kesinlikle okunması gereken bir kitap ben çok beğenerek okudum gerçek hikayelere yer verdiği için çok daha gerçekçi ve hayatta ışık tutuyor psikolojiye ilgisi olmayan bir insan için 10. bölümden sonraki kısımda sıkıcı gelebilir çünkü psikoloji dersine kayıyor biraz
Kitap başlarda çok sıkıcı sosyolojiye büyük bir ilgisi olmayan bir insan için kitap çile gibi gelebilir. Ayrıca biraz dağınık yazmış gibi yazarımız o yüzden okurken insanı biraz yoruyor.