Ufak tefek, ya da büyük delilikler, saçmalıklar yapabilecek tabiatım var; yaptıklarımdan az ya da çok pişman oluyorum sonrasında.Hal böyleyken, yapılacak ne var? Kendimi,tehlikeli,hiçbir işe yaramaz biri gibi mi görmem gerekir?
Aşırı hevesim,çabalarım beni aldatmış olabilir mi? Yanlış bir yol seçmiş,yapacaklarımı iyi tasarlayamamış olabilir miyim? Ah, kendimden duyduğum bu kuşkudan kurtulabilsem, sonunda kazanacağıma, başaracağıma değin kesin bir inanca kavuşabilsem!