Yusi

Ufak tefek, ya da büyük delilikler, saçmalıklar yapabilecek tabiatım var; yaptıklarımdan az ya da çok pişman oluyorum sonrasında.Hal böyleyken, yapılacak ne var? Kendimi,tehlikeli,hiçbir işe yaramaz biri gibi mi görmem gerekir?
Sayfa 40
Reklam
Aşırı hevesim,çabalarım beni aldatmış olabilir mi? Yanlış bir yol seçmiş,yapacaklarımı iyi tasarlayamamış olabilir miyim? Ah, kendimden duyduğum bu kuşkudan kurtulabilsem, sonunda kazanacağıma, başaracağıma değin kesin bir inanca kavuşabilsem!
Sayfa 30
Beni yüz karası bir oğul olmaktan koru; üstümden inayetini eksik etme, hak ettiğim için değil, Annemin hatırına.
Sayfa 20

Yusi

, bir kitap okudu
10/10
·376 syf.·
5 günde okudu
·
2023 4. kitabı
Madeline Miller
8.6/10 · 19,4bin okunma
Hem biri gitmişken dünyada kalmak daha büyük bir cezadır belki.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Mitoloji
Reklam