“Her şeyden çok korktuğum bir günah var. Kesinlik. Kesinlik, birliğin en büyük düşmanıdır. Kesinlik, hoşgörünün ölümcül düşmanıdır. İsa bile sonunda kesin değildi. Tanrım, Tanrım, beni neden terk ettin? Çarmıhtaki dokuzuncu saatinde acı içinde haykırdı. İnancımız yaşayan bir şeydir çünkü tam da şüpheyle el ele yürür. Eğer sadece kesinlik olsaydı ve şüphe olmasaydı hiçbir gizem olmazdı ve dolayısıyla imana da gerek kalmazdı.”