Bugün gibi güzel günde umut dolu olmak çok kolay , ama önümüzde karanlık günlerde olucak , kendimizi yapayalnız hissettiğimiz günler , en çok o zaman umuda ihtiyacınız olucak . Ne kadar derinlerde olsa da kendinizi çok kötü hissetseniz de lütfen bana söz verin , umuda sımsıkı sarılıcak sınız , onu canlı tutun. Çektiklerimizden çok daha güçlü olmalıyız , sizin umudun kendisi olmanızı istiyorum , buna ihtiyacımız var , beklediğimiz gibi olmasa da , daha iyi başka nasıl yaşanır. Bugün etrafımızda bizi bugünlere getiren , bütün bu insanlara baktığımızda , veda ediyor gibi hissettiğinizi biliyorum , ama bundan sonra attığımız her adımda birbirimizden bir parça taşıyacağız , bize kim olduğumuzu hatırlatan ve kim olduğumuz gerektiğini...