Az ömüm kaldigi için, kitaplari secerek, çok özenle seçerek okuyorum artik. Kısıtlı vaktimi yeni ama değersiz bir kitaba harcayacağıma, daha önce birkaç kez okudugum ve sevdiğim
kitapları yeniden okumayı yeg tutuyorum. Başladığım kitabı,kötü de olsa bitirmek huyundan Fethi Naci’nin bir sözü sayesinde kurtuldum: "Karpuzu kestin. Baktın ki kabak. Gene de zorla yiyecek misin o karpuzu?" demiş Fethi Naci.