winniebell

winniebell
@theaseltrm
Yoruma bir şey yaz. Sana karşılığında profiline bakıp tek bir soru soracağım. 🙂 Not: Beğenirsen takip etmeyi unutma.
Duygu ve Düşünce
winniebell
Severizz
Reklam
O kadar yorgunum ki her şeyi düşünmekten, kendimi düzeltmeye çalışmaktan, insanların davranışlarını anlamlandırmaya çalışmaktan, insanları zorla hayatımda tutup onlardan kendimi kurtardıktan sonra geçmişte bıraktığım için kendime acı çektirmekten o kadar yoruldum ki. Kendime en çok ben acı çektiriyorum, başka insanları sarıp sarmalamak için can atarken kendi canımı en çok ben yakıyorum. Başkalarını bu kadar sevip değer verirken bi kendime iyi davranmayı, kendime nazik olmayı, kendimi sevebilmeyi beceremedim. Herkesi kusurlarıyla sevebilirken kendimi sevmeye değer görebilmek için mükemmel olmayı bekledim, hiç bir zaman yeterli olamadım kendim için.
Melonika isimli okura yanıt verildi
winniebell
Artık zihnimizi özgür bırakmalıyız kusurlarımıza odaklandıkça asıl güzel olan yanlarımızın farkına varamıyoruz