winniebell

winniebell
@theaseltrm
O kadar yorgunum ki her şeyi düşünmekten, kendimi düzeltmeye çalışmaktan, insanların davranışlarını anlamlandırmaya çalışmaktan, insanları zorla hayatımda tutup onlardan kendimi kurtardıktan sonra geçmişte bıraktığım için kendime acı çektirmekten o kadar yoruldum ki. Kendime en çok ben acı çektiriyorum, başka insanları sarıp sarmalamak için can atarken kendi canımı en çok ben yakıyorum. Başkalarını bu kadar sevip değer verirken bi kendime iyi davranmayı, kendime nazik olmayı, kendimi sevebilmeyi beceremedim. Herkesi kusurlarıyla sevebilirken kendimi sevmeye değer görebilmek için mükemmel olmayı bekledim, hiç bir zaman yeterli olamadım kendim için.
Reklam
Ben hiç bir zaman kendim olduğum için sevilmedim. İnsanların işine yaradığım ölçüde sevgi gördüm. Kimin ne kadar işine yaradıysam o kişi tarafından o kadar sevilmişim.
Sayfa 41
Alıntı
Beni belirsizlik batağına gömmektense doğruların hissettirmiş olduğu acıya atmanı tercih ederim.
Sayfa 24
Bir şeylerin farkında olmak bir şeyleri değiştirmeye, düzeltmeye yetmiyor.
Sayfa 21