winniebell

winniebell
@theaseltrm
"O öyle biri değil." diye diye bazı insanları zorla sevmişim. Gerçeklerden kaçıp hayallere sığınmışım. Ama artık anladım ki karşımızdakiler bizi değil, biz kendimizi kandırıyoruz, "öyle değil." diyerek. Hepsi tam da "öyle" aslında...
Sayfa 70
Kitap Alıntısı
Reklam
Ama ikinci, birinci kaybedendi.
Alıntı
Sevgini de böyle bileceğim bundan sonra: İstemekte yiğit, yapmaya gelince korkak.
Sayfa 23 - LADY MACBETH
Tiyatro
Bana gösterdiği sevgi o kadar kibarca ki!
Sayfa 23 - OPHELİA
Tiyatro