winniebell

winniebell
@theaseltrm
Ben hiç bir zaman kendim olduğum için sevilmedim. İnsanların işine yaradığım ölçüde sevgi gördüm. Kimin ne kadar işine yaradıysam o kişi tarafından o kadar sevilmişim.
Sayfa 41
Alıntı
Reklam
Beni belirsizlik batağına gömmektense doğruların hissettirmiş olduğu acıya atmanı tercih ederim.
Sayfa 24
Bir şeylerin farkında olmak bir şeyleri değiştirmeye, düzeltmeye yetmiyor.
Sayfa 21
"O öyle biri değil." diye diye bazı insanları zorla sevmişim. Gerçeklerden kaçıp hayallere sığınmışım. Ama artık anladım ki karşımızdakiler bizi değil, biz kendimizi kandırıyoruz, "öyle değil." diyerek. Hepsi tam da "öyle" aslında...
Sayfa 70
Kitap Alıntısı