Ben hiç bir zaman kendim olduğum için sevilmedim. İnsanların işine yaradığım ölçüde sevgi gördüm. Kimin ne kadar işine yaradıysam o kişi tarafından o kadar sevilmişim.
"O öyle biri değil." diye diye bazı insanları zorla sevmişim. Gerçeklerden kaçıp hayallere sığınmışım.
Ama artık anladım ki karşımızdakiler bizi değil, biz kendimizi kandırıyoruz, "öyle değil." diyerek.
Hepsi tam da "öyle" aslında...