ayşegül

İçimizdeki Şeytan okuyorum. 18. sayfada ömer'in macideyi gördüğünde nihat'a söylediği "fevkalade" sözler... o kısmın yanına şey yazdım: "daha kızla tanışmadan love bombing? "
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
hepinizi Kimyon'a bekliyoruz!

Kimyon Dergisi

@kimyondergisi
·
Kimyon Dergisi Manifestomuz
Biz bir yere ait değiliz. Herkes kadar kaybolan ama memleket aramak için debelenmeyenleriz. Her kafadan çıkan sesler bizim memleketimizdir. Düşüncelerimize ait değiliz, düşünceler bize aittir. Biz yürüdükçe asla kısalmayan o uzun yola ait değiliz, yol bize aittir. Kimyon dergisi bu yolculukta bize yakıt olacak ve yürüyüşümüzü keyifli bir hale getirecek. Bağırışmalarımızın ve çığlıklarımızın sesi olacak. Duymayanlara kulak, görmeyenlere göz, hissetmeyenlere kalp olacak. Kimyona ait olmayacağız, kimyon bize ait olacak.
E-dergiler
Lordlar ve Varisler ingilizceye cevriliyormus bi merak etmedim degil
İnstagram
instagramda blog hesabıma beklerim orada daha aktifim!!! @novadandy instagram blog linkim: instagram.com/novadandy?utm_m...
uzun zamandır ingilizce kitap okumuyordum şimdi The Hating Game buna başladım umarım güzelce okuyup anlayabilirim ve kitabı değiştirmek zorunda kalmam
İngilizce