Şiir yazmak mı?
Kalemi elime alsam mürekkebi biter
Kâğıda dokunsam leke tutar
Hem ne anlarım ben şiir yazmaktan
Ben içimden gelenleri okurum onlar şiir sanırlar
Ben senin için biriktiririm sözcükleri
Onlar alıp alıp başkalarına şiir diye okuyup yazarlar
Sahi neydi şiir?
Sevdaya mı yazılırdı
Yoksa şiir zaten sevdamıydı
Ben hiç yazmadım ki nerden bilirim ki nasıl birşey olduğunu
Özlemek nedir diye sor, anlatayım sana mesela.
Özlemek;yüreğinin ağzından atmasıdır,nefesinin kesilmesidir,gözlerinin ferinin sönmesidir özlemek.
Özlemek içinden haykırmaktır
Özledim ulann özledim demektir.