Mehmet Başkut

Mehmet Başkut
@thebaskut
Bir ben var ; yalnız, yalın...
Lisans
İzmir
Kars, 31 Mayıs
15 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
kendime;
Ne şairler kutsadım aşk uğruna yaktığım mabetlerimde. Ne tanrılar yaşattım ölü bedenlerde , ve, ben aşk için hiç şiir yazmadım senin gözlerinde...
Hayat ve İnsan
Reklam
kendime;
Ben seni bizim olmayan bir şarkının nakaratında, sabaha karşı 5 gibi sevdim. Belki de sabahın köründe... İşte, kimse seni o saatte, ben gibi sevemez.
Hayat ve İnsan
kendime;
Şiir yazmak mı? Kalemi elime alsam mürekkebi biter Kâğıda dokunsam leke tutar Hem ne anlarım ben şiir yazmaktan Ben içimden gelenleri okurum onlar şiir sanırlar Ben senin için biriktiririm sözcükleri Onlar alıp alıp başkalarına şiir diye okuyup yazarlar Sahi neydi şiir? Sevdaya mı yazılırdı Yoksa şiir zaten sevdamıydı Ben hiç yazmadım ki nerden bilirim ki nasıl birşey olduğunu Özlemek nedir diye sor, anlatayım sana mesela. Özlemek;yüreğinin ağzından atmasıdır,nefesinin kesilmesidir,gözlerinin ferinin sönmesidir özlemek. Özlemek içinden haykırmaktır Özledim ulann özledim demektir.
Hayat ve İnsan

Mehmet Başkut

, bir kitap okudu
Puan vermedi·288 syf.·
2022 57. kitabı
Ahmet Ümit
7.6/10 · 9,4bin okunma