Kendi köseme çekilmisim; zeki insanların önemli bir is tutamayacakları, tutanlarınsa aptal oldukları gibi kin dolu, hos bir avuntuyla günlerimi doldurup gidiyorum. Evet efendim, 19. yüzyıl insanı en basta iradesiz olmalıdır, böyle olmak onun boynunun borcudur; is beceren, iradeli adam aptal, dar kafalıdır. iste benim kırk yıllık yasamımda vardığım sonuç!
insan bir makinedir, bir yerde bozulur, yavas kullan aklını, simdi biraz dinlen, simdi hep birlikte sacmalayalım, aklımızı dinlendirelim, mantığımızı dinlendirelim, ruyada yasıyalım.