AB.

AB.
@thebusee0
"Kalemimden çıkan söz doğru olunca; kusur bulmak için cihan toplansa, umurumda olmaz."
"...bu dünyada yalnızız."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim,”
1000Kitap
İnsanlar
“Birdenbire yüklenmezler üstüne. Önce bırakırlar istediği gibi düşünsün her şeyi. Dünyayı dilediği gibi anlamasına, yaşamasına, hissetmesine izin verirler. Hatta alkışlarlar, överler onu. Büsbütün çileden çıksın da geri dönemesin diye."
“Bir şeyler yapmak, bir yere tutunmak istiyorum.”
Ölmezsin, diyorlar. Bu da geçer...