Çocuktur hatırlamaz,çocuktur unutur,çocuktur atlatır gibi düşünceler ancak yetişkinleri rahatlatmaya yarayan yalanlardır.Çocuk hatırlar,çocuk unutmaz,çocuk atlatamayabilir.Çocuk unutsa bedeni hatırlar.Fakat yetişkinler kendi sorunlarıyla uğraşırken bir de bununla uğraşmayı çok ağır bir yük olarak görürler ki gerçekten de ağır bir yüktür.Fakat bu,kaldırmak zorunda olduğumuz bir yüktür.
"İyi bir insan" olmak demek herkesin her istediğini kabul etmek demek değildir.Hedefimiz kendimiz ve diğerleri için sağlıklı sınırlar çekmek ve hem bizim hem de karşımızdakilerin bu sınırlara saygılı olmasını sağlamak amacıyla kendimizi eğitebilmek olmalıdır.