bi mühendis

bi mühendis
@theengineer_571
Kendi kendime konuştuğumu nasıl öğrendiler?
Reklam
Bütün hayatım ayıklamakla geçti, gene de bitiremedim süprüntüleri atmayı..
Zira aslında Kimse kimseye Yardım edemez insan kendine yardım etme gücünü kendi içinde bulmalıdır
Onda aradığım neydi? Bende eksik olan neydi? ... Yaşamanın giderek geri dönülmez bir biçimde daralan bir dehlize dönüşmekte olduğunu kime anlatabilirdim? Çektiğim işkenceyi, uykusuz gecelerimi, intiharla flört etmemi kim anlayabilirdi? ...
Hangi yıldızlardan düşüp geldik her birimiz buraya?
Reklam