Ayşenur Taş

Ben de gülüyordum, ama anımsıyorum, içimde korkunç bir keder vardı.
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimi zaman insan en olmayacak, çılgın bir düşünceye öylesine kapılır ki, sonunda olağan görmeye başlar onu… Dahası var: bu düşünce güçlü bir tutkuyla birleşirse kaderde olan, kaçınılmaz, gerekli bir şey oluverir insanın gözünde! Belki de önsezinin bir etkisi, iradenin olağanüstü bir zorlaması, kişinin hayallerle kendi kendini zehirlemesi ya da bunlara benzer bir şey vardır bunda…
İnsan ve Hayat
Böyle bir bakış insana benliğini buldurtur.
Para bana kendim için gerekli. Kapitalin birikiminde bir araç, basamak olamam.
Para
Bir kurbanın, kendisini felakete yolluyorlar diye sevinmesi büyük bir şeydir doğrusu!
Felsefe-Düşünce