ayşe

ayşe
@themignight
odamda beni kitaplarım bekler.
bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde kaybedecek yitirecek bir şeyi yoktur artık.ve bir kez kendi içindeki insanı bulmuş olan bütün insanları anlar.
Reklam

ayşe

, bir kitap okudu
10/10
·448 syf.·
2025 49. kitabı
Kemal Tahir
8.7/10 · 13,3bin okunma
işte,benim harp ederken sırtımı dayandığım aşılmaz dağ,demin gördüğünüz o küçücük kadındır.kadir'in annesi... kadın falan değilmiş kardeşim,adeta bir milletmiş.
bir yerde okumuştum.insanlar acıya sevinçten daha fazla dayanıyorlar.
sevgili allah'ım! türk milletine güç ver! kurtulmasına yardım et!
Reklam