ama toprak kaymaları herkesin gözü önünde korkunç bir güçle ilerler ve onu hiçbir şey durduramaz.böyle korkunç olaylar bazen insanların başına da gelebilir.üstesinden gelmediği çelişkilerle başbaşa kalan insan,moral bakımından derinden derine sarsılır ama bunu kimseye söyleyemez,çünkü ona kimse yardım edemez.bu korkunç bir yer kayması gibidir,tehlikeyi görürsünüz,ama bir şey yapamazsınız.
demek ki insanın beyni bir dakika düşünmeden duramıyor,o garip başı öyle yaratılmış ki istese de istemese de düşünceler ard arda geliyor,bir düşünceden öbürü doğuyor,herhalde ölünceye kadar devam ediyor bu.