temmuz

temmuz
@theoi
ben nereye gitsem biraz senden gelirim*
"Kanunlar adalet için vardır. Doğru olanın yanında olmakla övünür. Ama kim bilir kaç kanun, adaletsizlik için kullanılmıştır! Dahası adaletsizlik, kanunlardan kim bilir ne kadar güçlü, ne kadar diktatörce faydalanmıştır!"
Sayfa 104
Edebiyat
Reklam
"İnsan denilen şey ne kadar da zayıf ve kırılgan bir varlık!"
Sayfa 42
Edebiyat
"Hayat, güller serpilmiş bir yol değildir. Bir savaştır; savaşmalıyız."
Edebiyat
"Yalnızlığımı gerçekten anlayan birini bulduğumu düşünmüştüm."
Sayfa 11
Edebiyat