Evet karı-koca ilişkisinde yaşanan değerler çok önemli; huzur, aza kanaat, insana değer vermek, elindekine şükretmek, incitmemek, can değeri bilmek. Bu değerleri eşinize sonradan öğreterek ilişkinizde kolayca yaşama geçmesini beklemek gerçekçi değildir. Yapmamız gereken, kiminle evleneceğinize karar vermeden önce ilişkide istediğiniz değerlerin farkında olmak ve müstakbel eşinizin aynı değerleri ne kadar paylaştığını öğrenmek.
Bizim evde öncelik güler yüz. Örneğin, eşim bana, "Kap kap yemek yapmaktan yorulup yüzün düşük kapıyı açacağına, bir tost yapalım, güler yüzle kapıyı aç." der.