thesaryaa

thesaryaa
@thesaryaa
"Unutma,unutma,unutma ki, o sana daha yakındı... Buna rağmen böyle yaptı..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayat ancak bir kere oynanan bir kumardır, ben onu kaybettim.
"Yaşam bu ," dedi. "Ve yaşam her zaman güzel değildir, ama ben belki garip yaratıldığım için bunda güzel bir şey buluyorum.
Bir hafta önce üzerindi ikinci bir kez düşünemeyeceği bir dize vardı; "Bir öpücüğe ölüyor Tanrı'nın çılgın aşığı," ama şimdi bu dize sürekli aklındaydı.
Martin ise kızı sevdiğini biliyordu ve onu bütün yaşamında hiçbir zaman hiçbir şeyi arzulamamış olduğu kadar arzuluyordu.