Tamsın! Ne yaparsan yap daha tam olmayacaksın ya da yapamadığın hiçbir şey seni eksiltmeyecek. Tam olarak yaşamak ne mutluluk peşinde koşmak ne de acıdan kaçmaktır… Tam olmak, bunların hepsinde aynı kalmaktır.
'' Yalan mı,sana kaç kez söylediler:'Hiçbir sorumluluğu olmayan önemsiz, aşağılık bir varlıksın sen ve böyle kalacaksın,demediler mi? Sense onlara ''Kurtarıcılar'' diyorsun; ''Yeni Kurtarıcılar'' ve bağırıyorsun : '' Heil! Heil! ''Viva! Viva!''Yaşşaa! Yaşşaa!''
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
'' Yalnız bir anlamda özgürlüğe sahipsin sen kendi yaşamını yönetmeyi öğrenmeme , kendini bu yönde eğitmeme ve kendini eleştirmeme özgürlüğüne sahipsin.''
^Sana '' küçük adam '', '' sıradan insan '' diyorlar; yeni bir çağ , ''sıradan insan çağı '' başladı diyorlar. Bunu söyleyen sen değilsin küçük adam.Onlar söylüyor bunu,büyük ulusların başbakanları, koltuklanmış işçi liderleri, burjuvazinin tövbekar evlatları, devlet adamları söylüyor, geleceğini eline veriyor, geçmişinden hiç sual etmiyorlar.^