Reyhan

Yıldızım herhangi bir yıldız olacak senin için.Böylece bütün yıldızları gözlemeyi seveceksin.Hepsi dostun olacak.
Reklam
“Bir gün üzüntün geçince (çünkü zamanla geçmeyecek üzüntü yoktur) beni tanımış olduğuna sevineceksin. Hep dostum olarak kalacaksın. Gülmek isteyeceksin benimle birlikte. Koşup pencereyi açacaksın. Gökyüzüne gülerek baktığını gören dostların şaşacaklar. Onlara diyeceksin ki, “Evet, ne olmuş, yıldızlara bakarken gülerim ben!”
Keyifli olabilmek için yaşamında kendin olarak var olmalısın.
Kimse bilmiyor ama sen kendin biliyorsun.Ve sen,kendin için dünyadaki en önemli insansın.
Başarının sonuçta değil, süreçte yaşandığını anlayıncaya kadar uzun süre acı çektim.
Reklam