Kitap o kadar da beklediğim değildi. Ufak ufak hikayelerden oluşuyordu ve hikayeler bir sonuca bağlanmıyordu. Seni hep merakta bırakıyor. Bu nedenle hoşuma gitmedi ve beklentilerimi karşılamadı.
Normalde en ufak bir şeyi beğenmesem bile kitabı bırakırım ama bu kitap beni çok etkiledi. Evet eroin bağımlılığı bağımlı olan kişi için zor. Peki ya ailesi? Onlar ne yaşıyor? Hata nerede ve kimde? Empati kuracağınız ve sanki sizin başınıza geliyormuş gibi hem üzülüp hem sevineceğiniz olaylar içeriyor. Bir annenin kabusu bir kitaba sığmaz evet ama en azından denemelisiniz.