📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk kitabı okuduktan sonra beklentim o kadar yükseldi ki bunu okumaya başladığım zaman resmen hayal kırıklığına uğradım.
1) Öncelikle ilk kitap şimdiki zaman ile yazıldığı için bu kitaba pek fazla adapte olamadım.
2) İlk kitap heyecanlı bir yerde son buluyor fakat bu kitap neredeyse yarısına gelmeme rağmen beni büyük bir hayal kırıklığına uğratarak ne heyecan dolu nede action a sahip bir anlatım kullanmamış.
Kısacaı gerçekten hiç beğenmedim. Okuduğum en kötü kitaplardan biriydi.
Bu serinin en beğendiğim kitabı bu kitap kesinlikle. O kadar heyecanlı o kadar akıcı... Bu kitabı da beeğeneceğimi düşünmüyordum ama konular ve akış o kadar güzeldi ki. Şimdiki zamanla yazılmış olması ilk başta saçma geliyor ama yazış şekline ve konulara alışıp odaklanmaya başladıktan sonra pek de önemi kalmıyor. en beğendiğim kitaplardan biri ve gerçekten başarılı.