Selim

Selim
@thisisselim
Birçok gidenin her biri memnun ki yerinden Birçok seneler geçti; dönen yok seferinden
Hep biz mi ağlayacağız Hep biz mi acı çekeceğiz Hep biz mi üzüleceğiz Birazda onlar tatsın bu duyguları
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kitaplar neden hep üzücü İnsanları yormak için mi Yoksa gerçekleri görmek için mi
Tanıdık bir şairden
İnsanlar ancak ağlarsa anlar, Ağlanmayan acı gerçeklik mi sağlar, Gülünmeyen hoşluk zevk mi dağlar, Sevilmeyen insan ipini kendi mi bağlar ?