Selim

Selim
@thisisselim
Birçok gidenin her biri memnun ki yerinden Birçok seneler geçti; dönen yok seferinden

Selim

, bir kitabı okumaya başladı
İvan Gonçarov
8.7/10 · 49,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Selim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·319 syf.·
36 günde okudu
·
Okunma: 23 Şubat 2026 18:04
·
2026 3. kitabı
Honore de Balzac
7.7/10 · 53,1bin okunma
Hep biz mi ağlayacağız Hep biz mi acı çekeceğiz Hep biz mi üzüleceğiz Birazda onlar tatsın bu duyguları
Kitaplar neden hep üzücü İnsanları yormak için mi Yoksa gerçekleri görmek için mi
Buna inanın! Aşk yaşamı dünyevi yasanın lanetli bir istisnasıdır; her çiçek solar, büyük sevinçlerin yarınları varsa bu yarınlar berbattır. Gerçek yaşam endişeler yaşamıdır...