Nur

Nur
@thskubra
Bence sen de şimdi herkes gibisin
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her eylem yeniden diriltir beni, nehirler düşlerim göl kenarında.
"Uyuyacağım dedi, uyuyacaktır. Bir insana katıksız ve lekesiz inanabilmek ne saadet. Sevinçliyim dedi, sevinçlidir. Hava soğuk dedi, soğuktur."
Biz mağlûp olduk efendim, çirkinliğe, kabalığa, bayağılığa mağlup olduk. Aziz Nesin
Evet, hiç de zayıf değilim. Zorda kalırsam hurda demiri bile sindirebilirim ama, söylediklerinin çoğunu sindiremem.