Yetişkin fantastik türünden beklenen her şey bu romanda Çeviride bazı eksiklikler dikkatimi çekse de yazarın üslubuna ve hikaye kurgusuna bayıldım. Karakterler çok tatlı, duygu aktarımı ve karakter gelişimi harika, her şey tam kıvamında. Başlarda, evreni ve olayları anlamaya çalışırken biraz sıkıldım ama serilerin ilk kitaplarında bu hep oluyor zaten diyerek sabırla devam ettim ve yarısından itibaren işler çok heyecanlı bir hâl aldı ve elimden bırakamadım. Öyle bir sonla bitti ki ikinci kitap için hemen sipariş veriyorum