Seda Bayraktar Kaplan

İnsan yalnızca kalbiyle doğru görür her şeyi. Her şeyin özü gözle görülemez.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Onların yeni şeyleri tanımaya vakitleri yok artık. Her şeyi, hazır yapılmış şekilde, satıcılardan satın alıyorlar. Ama satıcılar arkadaş satmadıklarından, hiç arkadaşları yok insanların..."
"Hem en zor olan da budur. Kendini yargılamak, başkalarını yargılamaktan çok daha zordur. Kendini doğru bir şekilde yargılamayı başarırsan, gerçek bir bilgesin demektir."
Bilirsin... çok acı çekerken insan, günbatımı bir başka güzeldir...
Bütün büyük insanlar, önce çocuk olmuşlardır. (Ama aralarında çok azı bunu hatırlar.)