yüzünü özlersem, fotoğrafına bakarım. sesi özlersem, ses kayıtlarını dinlerim. peki ya kokunu özlersem, o zaman yeticek mi yaşanmışlıklar
bir gün, yanımdan geçen birinin kokusu bana seni hatırlatırsa eğer o zaman yas mı tutmalıyım? yoksa yoluma mı bakmalıyım?
peki, bir gün adın geçince kalbim sızlarsa ölmeyi mi dilemeliyim? ölmeni mi?
belkide, zaten yaşattıkların beni öldürmüştür
ama kan yok diye anlamamışsındır
en son ihtimal ise
belki sevgim sana fazla gelmiş kaldıramamışsındır
önce kendini, sonra ise bende ki seni öldürmüşsündür
işte o zaman bende ölmüşümdür
uyursam düzelir derdim ya hep
ebedi uyursam düzelicek bir şey bile kalmayabilir