Benden öğreneceğin şey şu olsun: Öfkeyi içinde tutmak zehir gibidir. Seni içerden yer. Nefretin bize zarar
veren, insana saldıran bir silah olduğunu düşünürüz. Ama nefret kıvrık bir bıçak gibidir. Ve aynı zararı kendimize de veririz.
Ölümünün yakın olduğunu bilseydi başka bir yere giderdi. Ama o, hepimizin yaptığı şeyi yaptı. Sanki dünyanın bütün
günleri önündeymiş gibi her zamanki sıradan işlerine devam etti.