Asa yukari 8 sene önce okudugum bir kitapti. Tam tarih hatirlayamiyorum. Ama cok surukleyici guzel bir Polisiye romaniydi. Sasirtmacali, katil kim acaba diye dusunduren, tam katili buldum derken katilin hic tahmin etmediginiz birisi cikmasi guzeldi. :) Polisiye seven herkez okusun. Tavsiye ederim.