Sude

insanlar hadiseleri basitleştirmeye,bayağılaştırmaya ne kadar meraklı..bütün hayallerimi bir aptalca laf berbat ediyor...
İnsan ve Duygular
Reklam
başının içindeki düşünceler tıpkı şu gökyüzündeki seyrek bulutlar gibi daimi bir hareket halinde,şekilsiz ve elle tutulamayacak kadar dağınıktı..
birdenbire dünya ile alakam kesiliveriyor ve ben boşluklarda uçmaya başlıyorum.
kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin.
işte kader hep böyle davranır bizlere,hemen arkamızdadır,omzumuza dokunmak için ekini çoktan ileri doğru uzatmıştır. bizlerse hâlâ;geçti gitti,gösteri bitti,yine aynı hikaye,diye homurdanır dururuz.
Reklam