İnsanlar yavaş yavaş inanmamayı, güvenmemeyi, sevmemeyi, kronik şüpheci olmayı öğrenir. İnsanların "tecrübe" dediği şey budur. Kalbiyle bağlantısını kaybetmiş bir insana tecrübeli denir
Sigmund Freud. Sigmund Freud
+hayatta üç yanlışım oldu olric.
-Ne gibi efendım?
+Tanıdım, inandım, güvendim.
Ama bir doğrum oldu.
-O nedir efendim?
+Sevdim olric. Fakat sende bilirsin ki üç yanlıs bir doğruyu götürür. Oğuz Atay