"Bir gece vakti yeryüzüne düşmüş bir kar tanesi olarak gözünü açarsın. Karanlıkla ve yoklukla yüzleşirsin. Ve bir gün biri gelir, karanlığa bir kibrit yakar, daha hızlı erirsin..."
"kapkaranlıktı tüm şehir.
Sen geldin,
bir şimşek çaktı,
ve tüm şşehir aydınlandı.
Kupkuruydu kaldırımlar, topraklar.
Sen geldin,
yağmur başladı,ve tüm şehir ıslandı.
Çıt çıkmıyordu koskoca şehirde, her yer sessiz.
Sen geldin,
bir gök gürledi, güzel bir müzik başladı,
ve bütün şehir uyandı.
sen geldin,
inanabiliyor musun?
sen geldin...
sen geldin...
geldin...
Hoş geldin."