Ey temiz yürekli ve tabiatlı mürid ,sen,Allah'a ortak koşan bir kişi ile tartışma ve Allah'ın birliğini ispat için deliller getirmeye kalkışma.Çünkü müşrikler "Yerin ve göğün yaratıcısı kimdir diye sorulursa Allah'tır derler" İlahi sözünde de belirttiği gibi,seninle birlikte ,Yaratıcının varlığını kabul,tasdik ve teslim ediyor,fakat fazladan olarak Allah'ın ortağı bulunduğunu ekliyor.Senden farkı bu fazlalıktır. Öyleyse bâtıl dâvasını ispat etmek,yani fazladan kattığı ortak(!) için delil getirmek ona düşer.