Beyzanur

Beyzanur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
18 günde okudu
·
2026 3. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 82,1bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Abi var ya gözleri gözümde bütün ömrüm boyunca karşısına otururum abi..."
*Bunca yıl sönmemiş umudum, nisan değilse mayıs, perşembe değilse pazar.*
...yerimde duramadığım, dans ettiğim ve gülmekten katıldığım için beni sarhoş sandı,, oysa çok mutluydum ben aşıktım
Bu küçük yan sokaklar büyük kentin çukurluklarında yer bulup saklanmak zorundadır, çünkü içlerinde yüzlerce maske takmış kibar insanlar barındıran tertemiz camlı aydınlık evlerin neleri gizlediğini küstahça ve yılışıkça söyler onlar.
1000Kitap