"Sonra aramıza şehirler ülkeler belki dünyalar girecek hiç karşılaşmayacağız. Kader ağlarını örmeyecek bizi bir araya getirmek için.
Sonra birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek...."
Bırak zorlama, yarım kalması gereken her şey yarım kalsın. Bazı şeyler yarım yaşanır, her şeyi tamamlamaz hayat. Bazen gece vakti güzel bir rüya görürsün, ardından birden uyanır ve bir daha uyuyamazsın. Çünkü bilirsin, uyusan da yarım kalan rüyanı asla tamamlayamayacaksın.
"Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür.
Hiçbir şey olmaz.
İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız." ... #StefanZweig
...korku gerek tenlere etim kalbur
deşer bakışın kıyar da kıyar
korku gerek reca gerek
yanlış anlaşılmış olabilir
sesini duyuyorum kendimin / kelimeler kendinden emin değil
yanlış anlaşılmış da olabilir
aklım başımda mi! değil
...ama söyle olmuşsa yüzüme karşı söyle neyi inkar ettim
Cahit Zarifoğlu