Kendi kokunu şımarıkça yayarsan o'na aptal..!
Bütünleşirsen onun bütün kokularıyla..!
Bilirsin o'na hangi elbisenin yakışmayacağını, neden makyajının aktığını, neden o gün seni eksik öptüğünü,
O gün neden daha sessiz olduğunu..!
Neden bütün kokularımı verdim ki sana...
Aklım hala neden kokunda ki benim..?
Aptallık kokuyla değil ki…
Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim.
Kederli olduğumda söylenemez zaten. Buna sebepte yok çünkü.
Ne taze bir ölüye sahibim, ne felâket geçirenlerim var.
Dedim ya oturuyorum öylece.
İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok.
Cahit Zarifoğlu
“O gün Tanrıdağı’nda tan ağardığı çağda,
Dediler; Oğuz Han’ın otağına giren var.
Ve Tanrı Kut-Mete’nin huzurunda Atsız’ı Kür Şad’la Kül Tigin’le diz vururken gören var.”
#Atsız117Yaşında
Hüseyin Nihâl Atsız